Vi behöver en ny röd dag veckan efter midsommar!!!

Då man är en worker och inte har semester hela året om har jag kommit fram till en viktig slutsats.
Efter att ha studerat 20 års väder bakåt i tiden har jag hittat en röd tråd. Veckan efter midsommar är det alltid bra väder. Så nu till det viktigaste, vi behöver en händelse i denna vecka som gör att vi får en röd dag.

Mitt förslag, som jag redan har förankrat med en nära släkting som är rätt så högt uppsatt inom den svenska flottan, är att samla ihop en 20 stridsbåtar, ta med kustjägarna och inta Åland. När detta är gjort så skjuter vi lite vilt omkring oss och har en rejäl grillfest på kvällen för att sedan ge upp dagen efter.

Då borde denna dag tekniskt sett kunna bli Fredsdagen i det Åländska kriget och kvalificera sig som en röd dag. Det skulle inte skada heller om det blev på torsdagen efter midsommar så man kan få en klämdag också.

Eftersom att jag har ett par upp på denna släktning iform av bilder på pinsamma situationer är det bara att säga det magiska ordet så är saken klar men vad tycker ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0