Bloggen där det händer 2009!!

Tjohoppsan alla vänner,

Detta är sommaren då det händer, bloggen kommer att totalt ta tag i era humoristiska hjärtan och få dem att slå volter.
Mitt mål med bloggen är att skämta med allt och alla.  Jag kan nog lungt säga att jag inte kommer vara särskilt seriös men de som känner mig allra närmast har nog full förståelse för detta och ser nog mig i bloggen.

Om ni är intresserade att bjuda in mig till disskution är jag alltid öppen för förslag, behöver ni hjälp att liva upp en tråkig fest är jag killen att ringa - konsultarvodet kan betalas i natura eller jordnötter, jag är nämligen helt såld på lavendel och chillinötter.

Jag kommer att beröra samtliga viktiga samhällsämnen så som vad jag har på mig idag, vad jag har handlat, vilka coola människor jag såg i vippen senast samt vilket ställe som är hippast denna vecka. Allt detta kommer även att dokumenteras med kamera då jag fått tag på en kamera från 1869. Visst, den är tung och blixten är lika stor som en fotbollsplan men det är lätt att se mig i alla fall och det är ju bra så man vet vilken kamera man ska titta in i.

Nä nu tror jag premiären är ur världen och tåget är på väg.

Heppåre

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kom igen, skriv fler inlägg :)

2009-07-13 @ 00:44:35
Postat av: Lollan

Jag citerar: "Jag lovar att jag ska lägga upp ett inlägg ikväll"



nooot!

2009-07-19 @ 15:07:18
URL: http://lollanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0