Silikon en kvinnas penisförlängare...

Jag har funderat lite det pratas runt i många bloggar om det är ok eller inte med silikonbröst för tjejer och jag har tänkt på en sak. Om nu en tjej tar beslutet att lägga in silikon i brösten och betala 30.000-100.000 för det skulle hon då kanske inte vilja visa upp det.

Menar det är ok för oss killar att köpa en dyr klocka eller en svin dyr bil allt bara för att visa att vi ha mindervärseskomplex men det skulle inte vara det för en tjej. Jag har svängt ordentligt i denna fråga då jag förut tyckte det var ok men kanske inte något som jag ville min tjej skulle ha men då hon berättade om att hon ville ha det efter hon skaffat barn har jag ändrat åsikt. Vilka är vi killar att komma och göra den bedömningen om det är rätt eller fel när det är hennes kropp som går igenom en stor förändring.

Ska vi killar få köpa dyra saker för att vi känner att vi behöver kompensera för lite veke mellan benen ska väl tjejer få lägga in silicon utan att det är hela världen.

Dock tror jag den västa kritiken kommer från andra tjejer men tro mig skulle jag köpa en splitter ny Ferarri skulle mina polare snacka skit om det också. Så där ser ni Same Same.

Heppåre

Kommentarer
Postat av: anna

Du har noll koll

2009-07-27 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0