Idag...

Har verkligen ingen aning om vad man ska göra idag, vädret är fortfarande som svenskt väder ska vara totalt superkonstigt. Känns som att det varit ok väder men inte en dag på länge nu som det varit beachväder för antingen så blåser det eller så är det massa moln och skit.

Besöket på banken här om dan blev inte så lyckat, tydligen så är det politiskt okorrekt att gå till banken med strumpbyxor på huvudet berättade väktaren så snällt för mig och jag blev nekad att komma in.

Det är kanske dags att byta bank, men får göra ett försök till i veckan och se om det går bättre då.

Jag har börjat min morgon med att brottas med ena hunden som vägrar att äta sin medicin vilket slutat med att vi stod och eye ballade varandra i 5 minuter och till sist så gav han sig. Efter det så kollade jag lite gamla Phyton klipp

time for breakfast....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0