Film tips!

Det är inte ofta jag blir förvånad över en film längre, men när jag blev rekommenderad filmen Felon av en polare med orden " den är bättre än American History X" hade jag i sinnet redan sågat filmen totalt.

Men döm om min förvåning när jag stängde av filmen och tittade på min sambo och båda två samtidigt utbrister "Shit vilken rulle". Kan lungt säga att det är den by far bästa filmen på länge. Det är lätt den mest brutala fängelsefilm men visar också en hård verklighet som gör att man är helt färdig när filmen är slut.

Val Kilmer är verkligen tillbaka med besked. Rekommenderar den till alla, stora som små, tjej som kille ett måste i filmhyllan.



Heppåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN BLOGG ÄR BÅDE FUL OCH SUGER !!!!!!!!!!

2009-07-28 @ 01:52:53
Postat av: Angelica

Underbart med haters, det visar verkligen att du är någon! ;)

2009-07-28 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0