Dags att börja ny kategori!

Dags för ny kategori och prata film, något som ligger mig nära om hjärtat. Älskar det mesta dock inte asiatiska filmer eller tyska stumfilmer som är otextade. Blir så svårt att fatta vinken liksom.

Det första jag måste säga är att fråga mig aldrig om min favorit film för det går inte att säga. Om du ger mig en kväll kan du säkert få en 10-20 stycken som delar första platsen i varje kategori men jag har sett så otroligt mycket film genom åren att det går helt enkelt inte.

Jag tror nog att detta skall bli den seriösa klicken i min blogg och kommer nog både att prata vad som kommas skall och kanske recensera och ge råd på bra filmkvällar.

Viktiga när man tittar på film är att alla filmer har en känsla och budskap som ett konstnärligt geni vill förmedla till dig. Detta leder till att du måste vara motaglig för att uppta den känslan något som kan ändras från dag till dag. Kan lugnt säga att vissa av mina favoriter kan suga stenhårt ena dagen för att sedan vara det bästa dagen efter beroende på dagsformen.

Ett drömyrke har alltid varit filmkritiker men det känns långt borta så bloggen kanske blir mitt sett att nå ut till människor med vad jag tycker om film.
Har en STOOOOR filmsamling som till 85% är inköpta på BaraDVD som tyvärr efter många år har blivit tvugna att stänga.
Kan därför tacka Lasse som drev butiken för många bra inköp och önska honom all lycka i framtiden.

Shit va seriöst det blev...


Kommentarer
Postat av: emma

Självklart är det jobbigt och hata hela tiden det är det. Men för henne finns inge kärlek efter det hon gjort för mig är hon helt borta låter hemskt men sant alltså :/

2009-07-25 @ 21:05:26
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan kika in på min blogg och kolla in det senaste inlägget och tre ord som påminnelse : rösta på mig.



tack :)

2009-07-25 @ 22:22:08
URL: http://soola.blogg.se/
Postat av: Hannes

Bra att du är seriös =)



Hur har din dag vart och hur mår du?



Massa kramar!♥

2009-07-26 @ 01:13:01
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0