Sammanställning Vilken Stad är du?

Har kikat igenom alla komentarer och kan dra slutsatsen att:

34 stycken tjejer i åldern 15-30 läser min blogg då de svarat New York och det nästan bara är tjejer som vill åka dit och leva sex and the city. Åka runt och spendera fyra års löner på shopping äta bagels och dricka cosmopolitan.

55 stycken killar i alla åldrar då de svarat London och alla killar vill väl till London och dricka öl kolla på billiga sneakers och glo på fotboll. Sen är det alltid skönt att känna sig som en superstar och det gör vi killar i London för alla tjejer är fula men hänger efter oss för killarna i england är TOK FULA!

23 st par eller homosexuella som har svarat Paris för det är bara nykära par som vill dit och se kärlekens stad. Anledningen till att homosexuella vill dit är för att det är modens hemmastad och därför känner de sig som hemma där. Själv har jag svårt att förstå varför man vill åka till hundbajsens huvudstad och bli rånad på kuppen då en cola kostar en hundring och en brödbit detsamma.

2 stycken som vill till Milano och du undrar jag VILKA I HELVETE ÄR NI för vem vill till Milano. Har själv varit där och ångrar att jag åkte. Utelivet suger shoppingen är så där och alla dessa jäkla italienare.. Suck..

Det vr r kul att få den infon av er i alla fall mina kära läsare..

heppåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0